Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

για σένα παρακάλεσα τα άστρα να ταξιδέψουν όλες τις ευχές

Μου ειχε πει κοιτα να δεις τον ουρανο τωρα τον βλεπω κι εγω. Πανω απ την πολη τα αστρα δες για σενα παρακαλεσα να ταξιδεψουν ολες τις ευχες.Αυτα μου ειχε πει και τα λογια του βαλσαμο και ασπιδα και τρυφερη αγκαλια τα λογια του και τραγουδι εγιναν και πολλοι νανουριστηκαν με αυτο και αλλοι το ψυθιριζουν ακομη σαν παραμυθι. Μου ειχε πει επρεπε να ημουν κει να σε αγκαλιασω να αγκαλιασω τους φοβους. Μου ειχε πει οτι ειμαι η αχτιδα του και να προσεχω και προσεξα για να τον εχω.Φωτεινος σαν αχτιδα, δεν μοιραστηκαμε ποτε τον υπνο. ειδαμε ομως μαζι τα αστερια και τον ουρανο σε αλλες χωρες. Αλλα ο ουρανος ειναι ιδιος πανω απο ολη τη γη .Κουρνιαζει τα βραδυα ντυμενος στα μαυρα και μπλε να φοραει το πρωι και να ξεπορτιζει για να προυπαντησει τον ηλιο.Τωρα με τα λογια εκεινου και τα λογια απο ενα τραγουδι αφιερωνω αυτες τις λιγες σκεψεις στον φιλο μου που σημερα θα προσπαθησει να αγκαλιασει το πενθος με αγκαλιες και με την ευχη να προσεχει γιατι να η ζωη εχει κατι σχεδια αναπαντεχα και εκει που χαιδευεις και χαιδευεσαι μετα...Λεει λοιπον και η πιστη Μαριαννα για να παρει μερος στη κουβεντα ..


It is safe to sleep alone In a place no one knows And to seek life under stones In a place water flows.It is best to find in sleep The missing pieces that you lost Best that you refuse to weep... ash to ash dust to dust It is strange to sleep alone in a place no one knows strange to shelter under stones in a place that water flows it is safe to walk with me where you can read the sky and stars safe to walk upon the sea in my sleep we can go far strange to seek life under stones in my sleep no one knows Lyrics : Marianne Faithfull - Sleep (Album : A secret life)[réminiscence de "Son frère" de Patrick Chéreau, film à voir, d'après le livre Philippe Besson, à lire...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εύθραυστη, αέρινη αλλά δυνατή... καλύτερη από τη Marianne δεν θα μπορούσες να βρεις για την αφιέρωση. Ελπίζω να τη διάβασε και να πήρε δύναμη.

Καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Εύθραυστη, αέρινη αλλά δυνατή... καλύτερη από τη Marianne δεν θα μπορούσες να βρεις για την αφιέρωση. Ελπίζω να τη διάβασε και να πήρε δύναμη.

Καλό σου βράδυ


ΥΓ.: Κατά λάθος αντί για όνομα έδωσα το email μου πριν...Πάνω που νόμιζα πως τα πάω επιτέλους καλά με την τεχνολογία !

5 pink flowers είπε...

ναι τη διαβασε πιο αργα απο τοτε που χρειαζοταν τη δυναμη αλλα η δυναμη ειναι και αποθεμα για τις επομενες μερες που ποτε δεν ξερουμε τι μας περιμενει και ειδες πως τα λογια που ειμασταν καποτε τυχεροι να ακουσουμε ,να τα δωρισουμε μπορουμε οταν τα εχει καποιος αναγκη μακαρι να κυλουν ετσι τα λογια σαν τα ποταμια

Από Μηχανής Θεός είπε...

Την καλησπερα μου και εναν πολυ καλο μηνα!

5 pink flowers είπε...

καλο μηνα σε ολους ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

η ζωη ειναι ομορφη!