Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ευλογημένη από την αγάπη των δικών μου προσπαθώ να μάθω ξανά από την αρχή ..

Η θάλασσα μας μιλάει κάτω απ το στρώμα μας η θάλασσα είναι μεσα μας παντού ποτέ της δεν κοιμάται αύριο λέμε παρέα θα σου κάνουμε.. γιατί αύριο κι όχι σήμερα τώρα να σου μιλήσω να μιλήσουμε η θάλασσα της ψυχής μας τελειωμό δεν έχει με σκέφτεσαι σε σκέφτομαι ΟΛΑ μπορούν να γίνουν με την αγάπη μας τις φιλίες μας, με την ενέργεια μας, τη σκέψη μας τη θάλασσα της καρδιάς μας, όλα μπορούν να αλλάξουν και θα αλλάξουν.. Ο φίλος μου ο Νικος Ζωιοπουλος, φίλος καρδιακός ήρθε σήμερα το πρωι να με δει, με δυο λόγια που χε γράψει για τη θάλασσα... .. Ο Νικος Ν ..ο καλός μου.. Που με έσωσε επειδή ήταν εκεί.. Με πήγε βόλτα το απογευμα στο Σουνιο και μου ξαναδειξε τη θάλασσα.. βήμα βήμα αστραφτερη και ήρεμη.. Εγώ ευλογημένη από την αγάπη των δικών μου προσπαθώ να μάθω ξανά από την αρχή .. Ο ορίζοντας της θάλασσας είναι ο απέραντος νέος χάρτης μου .. Ευχαριστώ για τις παρουσίες
Η γλυκεια αγάπη των δικών μου ανθρώπων επιστρατεύει τη πιο μαγική χορωδία αγγέλων η μελωδία τους ξεκουράζει το μυαλό η γλυκεια τους ενέργεια γιατρευει, γιατρευει με τη ΦΩΤΕΙΝΗ μαγική ενέργεια των χαδιων βρίσκω έτσι το πολύτιμο απόθεμα να σωσω τον εαυτό την υγεία ότι πολύτιμο ορίζεται ως ΖΩΗ ναι Πετρο Φωτη Ματινα ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Νίκο Κωνσταντίνε Παναγιωτη Γιώργο ναι Μητερα ναι Θαναση ΝΑΙ Νικο που δεν με εχασες από τα ματιά σου γλυκε μου και για αυτο βρίσκομαι ακόμη εδώ στην όχθη των ονείρων μας σκουπίζω τα ευφορα δάκρυα και υπόσχομαι θετικές και πολύχρωμες σκέψεις κόντρα σε ότι γκρίζο απειλεί την ύπαρξη θα γεννησουμε αυτό που νικάει τον φόβο και σώζει την ομορφιά όσο είμαι εδώ το υπόσχομαι σας ευχαριστώ όλους που βρεθηκατε κοντά μου αυτό το δεκαήμερο οι τρυφερες σας σκέψεις μου δίνουν δύναμη


Εξιτήριο από το νοσοκομείο .. Εισητηριο σε έναν άλλο ρυθμό μια άλλη Προσεγγιση στη κάθε μέρα εισασταν πολλοί όλες αυτές τις μέρες που μου ψυθιρισατε τρυφερά λόγια δύναμης κι αγάπης θησαυριζω την πολύχρωμη παρουσία σας κι ευχαριστώ ..έξω από το νοσοκομείο προσπαθώ να μάθω να ψελιζω άλλη μελωδία στην κάθε μέρα κάτι που να με βοηθήσει να αναλλαβω δυνάμεις να προετοιμασω τη θεραπεία
Ευλογία είναι όταν ότι σου εμαθε η ΖΩΗ όταν ΟΛΑ της τα δώρα έρχονται να σου θυμίσουν την πολύτιμη ύπαρξη τους την ώρα που νομίζεις οτι η ασθενεια έρχεται αξαφνα να σου πάρει το δώρο της ύπαρξης από τα χέρια

Ευλογια είναι να βρίσκεις υπέροχες λίμνες τα ματια των φίλων να σου επιβεβαιώνουν οτι εκει που κατοικουν οι παιχνιδιαρες κόρες των ματιών εκεί αξίζει να ζει κανείς και η διαρκεια ειναι απειρη όταν οι στιγμές λάμπουν με το τόσο υπέροχο χρωμα τους

Ευλογια είναι οι δικοί σου να λάμπουν σαν υπέροχες μελενιες λαμπάδες να σε φωτίζουν και να σε ζεσταινουν με τα υπέροχα φωτεινά τους χέρια που διανύουν όλους τους ωκεανούς κι έρχονται κι αγγίζουν με το καυτερα ιαματικο φως τους την πληγή όσοι ωκεανοι κι αν μεσολαβουν ευλογία είναι να ακυρώνεται κάθε απόσταση όταν παλλονται σε κοινή μελωδία οι καρδιές

ευλογία είναι να βλεπεις στα χέρια και να νοιωθεις στα ματιά του αγαπημένου τη συγχωρεση εκεινη τη βαθειά αποδοχή

ευλογία είναι που οι ποιητές τόλμησαν να μοιραστούν μαζί μας τη Σοφια της ομορφιάς κι ετσι τώρα εδώ ευλογημένη αγαπημένη πιο σοφή χαίρομαι που σε αυτή τη κρίση με επισκευτηκε η ευκαιρία να μάθω τι είναι ευλογία να δω το αμέτρητο βάθος στο χρωμα των ματιών των ανθρώπων που με συγχωρουν για αυτό και με αγαπούν με μια τόσο αμέτρητα ευλογημενη αγάπη τι υπέροχα είναι τα δώρα σας πόσο βαθειά σας ευχαριστώ που με υποδεχεστε έτσι στη ΖΩΗ σας υπόσχομαι να μάθω το φως τούτης της ευλογίας και να αγαπώ όπως της αξίζει δεν ήξερα ότι θα υποδεχομουν στη ΖΩΗ μου τη γνώση να συστηθω με αυτή τη ευλογία και με τη σειρά μου ευλογώ στη προσευχή μου τούτη την ευλογημένη τύχη να μάθω ευχαριστώ ευχαριστώ για την αγάπη που δέχομαι υπέροχα τα δώρα σας θέλω να ψιθυρισω στον καθένα το ταπεινό τραγούδι των ευχαριστιων να τιμήσω την αποδοχή και τη συγχωρεση ευλογία είναι να έχεις ζήσει τέτοιες στιγμές ευχαριστώ την ευάλωτη τρυφερή και εύθραυστη ανθρώπινη μας φύση την ευλογημένη

Δεν υπάρχουν σχόλια: