Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

India 2 Rocks like humans Η εκφραση των βραχων

Ανοιξε προσεκτικα την τσαντα σου μου ειπε ο νεαρος Ισρα που μας βοηθα εδω που ηρθαμε. Του χα ζητησει χτες το βραδυ που μπορω να αγορασω τσιγαρα Μπιτις ..Πουθενα..μου ειπε... απαγορευονται παντου αλλα εκεινος θα μου βρει ειπε.... και οντως βρηκε και αρνηθηκε να παρει χρηματα γιατι λεει αυτα ειναι πολυ φτηνα και απορει πως μπορει ενα δυτικος ανθρωπος μπορει να θελει να καπνίσει τα τοσο λαικα τσιγαρα..Και μου είπε ακομη να τα καπνισω ολα εδω... να παω εκει μακρια στην παραλια ειπε...πισω απο του κοκκινους βραχους... και να μην τα παρω φευγοντας η βαλιστα μου γιατι στο αεροδρομιο εχουν σκυλια που μυριζουν και αυτα τα τσιγαρα-ως γνωστον -εχουν μια ουσια που θα τους ερεθισει κι ενας Θεος ξερει που μπορω να καταληξω
Kι εκει που βρεθηκα κοντα στους βραχους να καπνισω τα απογορευμενα μικρα στριφτα τσιγαρα γνωστα ως Μπιτις ειδα του βραχους που φωναζαν σαν κατι να ηθελαν να πουνΣτη χωρα του Καμα Σουτρα ακομη και οι βραχοι εχουν το σχημα ευφορου φαλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: