Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Tα ματια μας δεκατεσσερα

Ο Παναγιώτης είπε να ανέβουμε απο τη Λέοντος Σοφού προς την Εγνατία, έτσι γιά αλλαγή
Δυο η ώρα το βράδυ τι θα βρούμε δηλαδή στη Λέοντος Σοφού; Κάτι θα βρούμε είπε.. Λίγα στενά πιό πάνω έβαλε το μάτι του σε μιά μεταλλική κατασκευη που έμοιζε με τις κάμερες των Ολυμπιακών αγώνων δεν ειχε ομως καμερα απλα ενα κατοπτρο που πολλαπλασιαζε την εικονα. Κι εγω στάθηκα απο την άλλη πλευρά και φωτογραφησα το μάτι του. Kαι εκεινος σταθηκε απο την αλλη πλευρα και φωτογραφησε το ματι μου...Εγω περνάω μωβ περίοδο γιά αυτο φαινεται κατοίκησε το μωβ την εικονα που εκανα του Παναγιωτη.. παρ οτι βλεπαμε το ιδιο ...η μια μωβ η αλλη κιτρινη.. Ετσι ειναι το βλεμμα.. αλλοτε έτσι κι αλλοτε αλλιως
Τα μάτια του Παναγιώτη Ευαγγελίδη όπως τα είδα εγω μεσα απο την εγκατασταση της Δανάης Στράτου στη Λέοντος Σοφου

2 σχόλια:

Παράξενος Ελκυστής είπε...

Μπορεί να γίνομαι μονότονος αλλά: καταπληκτική οπτική! Πολύ εντυπωσιακή!

5 pink flowers είπε...

πολυ ευχαριστω και εμεις το διασκεδασαμε που τις φτιαξαμε αυτες τις εικονες..καιρο ειχα να σε διβασω συμπτωματικα σημερα ειμαι Ροδο!!!