Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

το μονοπάτι του αγαπημένου


Ρωταει ο Χ.
Ποια είναι η εικονα που εχεις στο μυαλό σου για εσας;
Του λεω εχω μια πολυ συγκεριμενη εικονα που μου εχει καρφωθει στο μυαλο και ξερω οτι αυτο ειναι το μονοπατι που θελω να διανυσουμε ως ψηλα στο λογο εκει που η θεα ανεμποδιστη φτανει ως τη θαλασσα και βλεπεις παντου κι απο τις 2 μεριές του λοφου
Για να φτασουμε ως εκει θα διανυσουμε ενα μονοπατι αγκαλιασμενο απο δεντρα ψηλα που αφηνουν το φως να διελθει που και που.Εκει κοντα εχει και μια εκκλησία. Απο τις πορτες της περνάει απλετο ως που καίει ολες τις σκιες. Αυτα ελεγα στον Χ οταν συνομιλουσαμε και του υποσχεθηκα να του δειξω μια μερα αυτη την εικονα με το μονοπατι που θελω να διανυσω με τον αγαπημενο μου.
Ειπαμε και αλλα, για το φως που λυτρωνει.. κι ενω οδηγουσα πριν απο 5 μερες ακουσα την καμπανα της Αγιας Φωτεινης εκει κοντα στις Στηλες του Ολυμπιου Δια και εκανα στροφη επι τοπου και βρεθηκα απογευμα σε αυτη την υπεροχη μικρη εκκλησια.Τρια μονο κερια ησαν αναμενα πριν απο τα δικα μου.. Τα τεσσερα δικα μου που αναψα και εκει είδα αυτο το υπεροχο φως να ερχεται μεσα απο το μπλε παραθυρο και να φωτιζει την εικονα της την στολισμενη με λευκα λουλουδια Λευκό ειναι το χρωμα που του αρεσει κι εκείνου. Λεει οτι ειναι εξαγνιστικο.Εκει εφτιαξα την φωτογραφια που ειναι πανω πανω στο ποστ.. Στην Αγια Φωτεινη που καποιοι λενε οτι ειναι η μεταφραση της Ιταλικης Λουκιας στα Ελληνικα και καμμια φορα Φωτεινη ειναι και το Ελληνικο μου ψευδωνυμο σαν φωτογραφος για αυτο το λογοΗ τελευταια φωτο ειναι γιατί ενα χρονο μετα θυμηθηκα την Ιμαν και αυτα τα υπεροχα που ειχε πει και μου εδωσαν δυναμη Και τα σημειωσα να μην τα ξεχασω και ενα μικρο μπλε φως που κουβαλησα απο τη Παρο τα φωτησα αυτα τα λογια της Ιμαν τα γεματα υπομονη και θαλασσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: