

Μια πινελιά μπλε της θάλασσας και δυο γαλάζιες του ουρανού και ο πίνακας μύρισε καλοκαίρι.. Κάλεσε και τα τζιτζίκια να τραγουδήσουν τον καινούργιο τοπο της μητέρας του ,που μεγάλωνε και έβλεπε με άλλη ματιά τη ΖΩΗ που είχε πια περάσει
as wild as it may seem,the sea can be tender.. that's why true love breathes in wild waters
χωρίς περιπέτεια το ταξίδι της ζωής δεν έχει προορισμό...χωρίς μοιρασιά ο προορισμός δεν έχει νόημα Και πέταξαν τα λόγια μας σαν τα πουλιά…. Αναγνώστες του Ομήρου για ένα βράδυ 12 ώρες παρέα με το σπουδαίο κείμενο του πρώτου ποιητή… 12 ώρες με το μοναδικό αφηγηματικό πλούτο της Οδύσσειας να σε ταξιδεύει σε σκέψεις και ......ιστορίες και σχέσεις σημερινές σαν να γράφτηκε μόλις τώρα για να περιγράψει τη δική μας ζωή,τον δικό μας πόλεμο, τον δικό μας νόστο Η περιπέτεια του ανθρώπου πάντα από παρόμοια μονοπάτια συντελείται http://luciarikaki.blogspot.com/



φωτο Δημητρης Ζαχαρακης http://www.blogger.com/profile/03887466926973414773
ΥΠΟΣΧΕΣΗ
Τα παιχνιδια του ηλιου εμπιστευομαι για να ξεκινησω τη μερα καθε μερα χωρις να τον παρακαλεσω βρισκεται εκει πιστος στην προσευχη μου ..εγω μονο πρεπει να θυμηθω τα λογια της ..να εχω συνεπεια στην επαναληψη της ..να μην ξεχνω... να μην την αναβαλλω
Γράφω μια ιστορία για σένα, δηλαδή ανοίγω ένα παράθυρο στο άπειρο κι από εκεί χαζευω τον κόσμο..μέσα απ τον δικό σου ορίζοντα προσπαθώ να τον καταλάβωΤα δάκρυα.. είναι το απόλυτο βάπτισμα.. Βαφτιζομαι..βυθιζομαι σε εσένα .. Κλαίω από ΧΑΡΑ η θλίψη .. Και που είναι το όριο και αυτές μπερδεύονται μέσα στα δάκρυα
Ναι τα κοριτσια μπορουν να πιασουν τα ουρανια τοξα αρκει το ενα να στηριζεται στο αλλο γενικα..αρκει ο ενας να στηριζεται στον αλλον και καμια κορφη δεν ειναι απιαστη ..τα χρωματα του ουρανιου τοξου στολιδια
Αξιζει ισως τον κοπο που κατεστρεψα με οριστικη πτωση τη φωτογραφικη μου μηχανη για ..να πιασω αυτη την αφατη χαρα των κοριτσιων να πιασουν το ουρανιο τοξο μετα την βροχη 
μια αραχνη αργα με υπομονη υφαινει τον ιστο της με φοντο εναν αρχαιολογικο χωρο οχυρωμενο Πανω στον ιστο της "ξαποσταινουν" αλλα εντομα που βρισκουν καταφυγιο πανω σε αυτο το υφαντο ..μια αλληγορια υφανσης ιστου
Και του λέγα μην πελεκαμε τη δύναμη μας.. Αλλά μου θύμιζε ότι και στη φθορά η ομορφιά κατοικεί όταν να ζεις ρουφωντας όλους τους χυμούς θέλεις, σαν να ναι πάντα άνοιξη... Ξεχνάμε τις εποχές κι έρχεται το κρύο να μας θυμίζει τη διαδοχή τους
Μετά την μπόρα ένας ΗΛΙΟΣ ευεργετικά απολυτος ζεσταινει τα βρεμενα κόκκαλα..ξαπλωνω στο παγκακι δίπλα στη θάλασσα να στεγνωσω απ την υγρασία ..υγρή ακόμη απ τη βροχή η από τα φιληματα .. Υγρή πάντως απ την υγρασία της ύπαρξης.
Πρεπει να πλησιάσουμε τους ανθρωπους με ταπεινότητα
Ένα ατίθασο μυρμηγκι διαβάζει μαζί μου ένα βιβλίο..που και που ξεφεύγει απ τις λέξεις ανεβαίνει στο χέρι μέρα στο στήθος .. Και μετά αφού με έχει γαργαλίσει αρκετά προσγειωνεται πάλι στο κείμενο.. δεν ξέρω αν είναι αυτό, η ο ΗΛΙΟΣ, η ο αέρας του βουνού που με αποσπούν από τα διάβασμα .. Η με τέτοια φύση τριγύρω δεν έπρ...επε ούτως η άλλως να διαβάζω, απλά να ανασαινω και να χαζευω το τρεχαλητο των μυρμηγκιων ..
Εξομολόγηση..Δυο φορές όση ώρα μιλούσαμε έκλαψα.. Όχι μαύρο δάκρυ ΑΣΠΡΟ δίαφανο δάκρυ..σιωπηλά δάκρυα πολλά αυτά που χαράσσουν τα πιο βαθειά αυλακια .. Ξερεις ΕΣΥ.. Το ξέρω δεν γουστάρεις να σου κάνω τέτοιες ατερμονες εξομολογησεις.. Αλλά με συγκινεις ..τόσο βαθειά όσο τα αυλακια των διάφανων δακρύων ..ευχαριστώ
Στης Πασχαλιας το αλωνακι στησαν χορο τρελλο τα πεταλουδοπουλα..Ιδρωνει ο ηλιος..Τι μερα και τουτη η σημερινη!! με ηλιο καυτο να παιζει κρυφτο με τα συννεφα και οι πεταλουδες απληστες..να ρουφανε τα ρουφανε αφοβα αχορταγα ολη τη μυρωδια,το νεκταρ απο τις πασχαλιες μου..Ουτε που τους ενοιαξε που τους φωτογραφιζα κι ειχα φτασει τοσο κοντα στα φτερωτα κορμιά τους ουτε που τους ενοιαξε στιγμη..εκει αχορταγες και απληστες οπως ολες οι εκδηλωσεις της ανοιξεως..ανοιχτες στην απολυτη εμπειρια να ρουφαμε τη ζωη..λαιμαργα
λαιμαργη κι αχορταγη εποχη ειναι η ανοιξη οπως οι πεταλουδες που ρουφανε τους χυμους της ..κι η χαρα φυτρωνει στο χρυσαφενιο πρωινο της μερας κι ετσι η διψα γινεται ο δρομος σου..
Even is when the relationship is over.
Χτες τα δυό πουλία..πουλί μου..που λες κι εσύ..ειχαν σταθει πάνω στα χέρια-φτερά της γυναίκας και χαζευαν..τον ουρανό που αλλαζε συννεφα
Σημερα ο ουρανος άλλαξε κι αλλα συννεφα και φως κι ετσι παλι πηγα στη γυναίκα με τα χέρια-φτερά και την χαζευα
και αύριο ξημερώνει γιορτη Εθνική,και κρεμασαν σημαίες .. κατι έλεγες για αυτη τη μερα..και την κρισιμη της χρονική συμπτωση ... να δουμε πως θα ξημερωσει...με πόσα συννεφα
ενα κορίτσι αναρωτιόταν κι αυτό καθώς κοίταζε μια τις σημαίες και μια τα γκρίζα συννεφα που μαζεύτηκαν απειλιτικά πάνω απο την "αγορά"
Πριν λίγο ήθελα να σου πω για αυτα που ειδα στον απογευματινό περίπατο..σου μιλούσα λοιπόν και μάλλον θα με άκουσες..αυτές τις περιγραφές του περίπατου πάντα τις ακούς ..και απο μακριά..πως γίνεται; ε; δεν μου πες ακόμη... τα ακους ομως.. Ησαν εκει λοιπόν.. Ο σοφός σκύλος σε μακάρια σιέστα,το ποδήλατο ενός ψαρά... και η θάλασσα ήρεμη...οπως ταιριάζει στην άνοιξη
στην αγορά...Κίονες φωτισμένοι από τον απογευματινό ήλιο